You are not connected. Please login or register

Syiah??? Mari Baca...

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Syiah??? Mari Baca... on Wed Jul 01, 2009 2:17 pm

miss_michi


Moderator
Moderator
Sejarah tak pernah menipu yang membunuh Uhtman ibnu Affan adalah syiah yang diketuai oleh Abdullah bin saba' pengasas yahudi yang mengasaskan mazhab syiah yang menatuhkan pemerintahan khulafak arrasyidin adalah syiah,yang menghancurkan kerajaan bagdad adalah syiah, sebab itu salahudin al-ayubi apabila dia bangkit antara gerak kerja awal dier adalah dier manghapuskan syiah sehingga dia dapat menawan kota baitul muqaddis….

Bukan extrimis tapi mereka melampau tuan puan. Walaupun bagaimana islam hormat
Dalam quran"innaLAHa katabal ihsan ala kulli sya'i" maksudnya Allah tulis ihsan pada setiap benda.. mereka gantung saddam dan dok menari tepi saddam,kemudian biarkan dier tergantung sampai 10 minit, puak ni pilih hari yang tak patut untuk maki-maki dier sebelum dier di gantung.. sedangkan dier mengucap die pegang quran.. walaupon dier ada dose sekurangnyer hang patut hormat dier..dier mungkin bertaubat dier menyebut "ashadu anna la ilaha illaLAH,waashadu anna Muhammad rasuluLAH" saddam sebut jahannam amerika,hidop palastine, kembali umat islam,hidop para mujahiddin sekurang-kurangya jenayah dier pon ada perasaan terakhir untuk membela islam
Sebab itu ini masalah,ini syiah di Malaysia ni,ada golongan tertentu ni cukup marah kalo owg kritik iran,surat khabar dier owg pon promosi iran,iran,iran

Inilah hakikat tuan puan
Dan tuan puan ketahuilah.. kalo sekiranya benar amarika akan keluar dari iraq dan akan menyerahkan iraq kepada iran petukaran dunia akan menjadi kelam kabut..
Tuan puan percayalah kerja pertama yang akan dilakukan oleh iran adalah menyerang arab Saudi..

Tuan puan tahu dulu abdul rahman khuzaifiy…dier penah khutbah di masjid nabi hentam syiah ketika rahsan jani duduk dihadapan solat jumaat sehinngga rahsan jani keluar masjid,mereka mintak izin dari kerajaan arab Saudi untuk menziarahi kubur nabi,lalu dibenarkan mereka masuk pemimpin2 besar iran..

Bila mereka ditunjuk kubur nabi mereka selamat keatas nabi, tapi apabila mereka tgk kubur abu bakar dan umar mereka ludah dan laknak.. jadi pengawal dan polis da marah pergi khabar ke syeih hudaifiy..syeh khuzaifiy khutbah jumaat bantai mereka yang duduk kat depan sebab berlaku pada hari yang sama.. Tapi itulah hakikatnyer mereka ludah kubur umar dan abu bakar Khomainiy hayat dier menyatakan"jika ALLAH TAA'LA menjadikan aku menguasai mekah dan madinah,pasti akan ku koyak2kan kubur abu bakar dan umar dari berada di sisi nabi kedua thogut itu(dinamakan thogut)" Tak sama kite ngan mereka tuan puan , walau pon owg ramai ckp tak per la kiter tolak ansur ngan depa tapi hakikatnya inilah bukan kiter nak perang ngan depa tp kite hendak kenal depa ni bukan semua hari kiter boleh berkawan…

Sejarah menceritakan lagi. Di iran apabila khomaini melancarkan revolusi orang 2sunni di iran menolong revolusi khumaini walaupon yang di sembeleh selepas revolusi itu adalh orang2 sunni.

Dalam krisis lubnan umpamanya apabila mereka berperang ngan Israel owg sunni tak timbul masalah kiter sokong hizbullah(syiah) kerana berperang dengan Israel tp kiter tak menyatakan mazhab syiah adalah benar…sama sekali tidak..kite tidak menyatakan aper yang dikafirkan sahabat itu adalah boleh,kiter tak leh kata dengan kerana mereka menang kiter kata abu bakar sesat,kiter tak leh kata mcm tu..

Kite mstylah adil. Kite adil ngan hizbullah kerana telah menyerang Israel dalam masa yang sama syiah di iraq sedang memburu dan membunuh owg2 sunni di iraq dan membunuh di atas nama mazhab..walaupon qardawi mengeluarkan sokongan menyokong hizbullah tp dengan bab atas dasar keadilan msty aku sebut bahawa syiah di iraq sedang membunuh orang sunni…

Ketika ulamak sunni mengeluarkan fatwa berperang ngan amarika di iraq, tapi ulamak2 syiah mengeluarkan fatwa berkerja sama ngan amerika seperti sajistani yang merupakan pusat rujukan terbesar syiah dalam dunia syiah

Subhanallah..
Sejarah takkan berdusta..Banyak lagi tuan puan.. k laa takat ni jek la dulu eaaa salam elaik

subulas salam

View user profile http://www.luklukbaidoa.blogspot.com

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum